12 December

Vaknade grymt seg idag, totalt död sen gårdagens pub. Seriösa som vi är va vi i medialab och pluggade kl 11. Men i max 2 timmar, men ändå. Sen har varit hos matilda hela dagen och bakat julgodis, det mesta blev gott. De äckliga ska vi bjuda våra gruppmedlemmar på i medialab i morgon. HAHA.
Är helt död idag, skulle varit hemma och slappat hela kvällen. Men nu blir det att jag drar till martin istället. Så går det när man har en erica och en ninis som är bra på att övertala. Man får ju ställa upp för laget liksom. Nej men det blir en slö kväll för mig ändå, ingen krog för min del idag inte. Jag ska ju trots allt vara i medialab kl 09.00 i morgon. Svinigt är vad det är! //Tinis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0