Snurrig dag.

Idag har jag skrivit en misslyckad tenta, rusat runt i stan och letat julklappar men slutade bara med att jag köpte till mig själv, alltså inga julklappar idag inte. Sen gick jag hem för att ta ett långt och varmt bad. Jo visst blev det långt, vet inte om det beror på att jag är simmare och van i att vara i vatten eller om jag bara är väldigtväldigt trött, men jag somnade. Säkert i 30 min låg jag och sov i badkaret, blev lite paff när jag vaknade och insåg att jag låg i badet. Jag är snurrig och totalt borta, som vanligt med andra ord. Idag blir det Harrys sen springer vi iväg till xoy! //Tina

Kommentarer
Postat av: Daria

hahahaha! <3

2009-12-17 @ 20:11:03
URL: http://tinaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0