Är det normalt att gå på bio i Borås kl 00.01?

Nu känner jag mig lite för trött för mitt eget bästa. Hittills har det varit en väldigt bra dag, det har rasslat in högskolepoäng idag. Men nu vill jag helst bara sova. Men icke. Tydligen ska jag pallra mig ner till SF bio snart. Och vad ska jag göra där nere så sent? Ja, det är en jävligt bra fråga. På nått vänster ska jag tillsammans med min syster gå på bio kl 00.01. Inte så smart, för jag kommer somna. Men som sagt är jag ju ganska så dum så. Förutom att jag fick VG på min livs andra tenta. Är jag inte lite grym på marknadsföring? Jo. Förväntade inte jag mig en omtenta? Jo. Har jag flyt? Oja Är det idioti att gå på bio snart? JA
//Tina

Kommentarer
Postat av: du vet vem

dreggla inte för mkt! ;)

2009-11-20 @ 00:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0