Facebook...

Efter föreläsningarna satt jag i medialab och tänkte plugga. Gjorde jag det? Nej inte alls. Det jag lyckades åstadkomma på 1.5 timma var ca 7 rader. Så vad gjorde jag istället? Jo, jag satt inloggad på facebook såklart. Så nu har jag och Daria konstaterat att vi behöver ha gruppterapi för Facebook-beroende. Så om någon känner sig manad att hänka på så var så god.
Nu har jag dock gett upp pluggandet för idag, för jag kommer verkligen ingenstans med det här flumm-ämnet. Får nog bli att gå till systemet och köpa punch för att jag ska kunna komma in i rätt mentala tillstånd, ja för det skulle underlätta om man var full. Kanske inte så full så man inte kan skriva ordentligt men..
Tjingtjongkines //Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0