Taggar för sommaren 2010!

Jag satt och kikade på lite sommarkort. ÅÅH varför gjorde jag det? Nu saknar jag bara sommaren ännu mer! Mycket dumt gjort, speciellt med tanke på hur många månader det är kvar till nästa. Saknar speciellt Turkiet. åååh! Härliga stranddagar var det..men blev jag brun? Nope..
En liten positiv grej är att jag kanske har en lägenhet den 1/1 2010!! Woohoo. Hur gött hade det inte varit? Enda nackdelen är väl att mitt bortskämda jag tycker den är lite för liten... // Tina sexy fish Johansson

Kommentarer
Postat av: liisa

ååååååååååååååååååååååååh saknar det så mkt, det får bli nått annat nästanästa år för våran del tycker jag :D hehe ! nu väntar jag på dig så du får kommer nu, hehhe! och hjälpa mig med mitt cv :D

2009-11-12 @ 23:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0