Att se ljuset ur tunneln.

Nej, jag har inga jobbiga omtentor kvar som många har. Men jag har verkligen haft en förjävla jobbig sommar, förutom veckan i Turkiet då förstås. Jobbat i snitt 42-47 h/ vecka sedan juni och vareviga helg. Men nu är det över, ja i morgon i alla fall. Jag har återfått min livsglädje igen..haha apoteket är kanske inte så hemskt men för varje dag jag varit där tappar jag all lust. Men i morgon kommer jag gå till jobbet och känna mig lättad, kunderna får vara hur otrevliga och blåsta de vill för jag kommer aldrig bli av med min goa känsla jag har i magen. Dock kommer jag sakna vissa arbetskompisar men byebye Apoteket!
Nu ska jag göra något åt mitt kaos i nya lyan tjing! //Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0