Flötta på dig gubbjävel!

En sak som hände mig och Matilda idag.. vi skulle åka in till stan för att träna och då skulle vi ta 16.40 bussen. När klockan var 10 i, så såg jag en buss åka åt andra hållet... Jaja, tänkte jag, den är säkert försenad och kommer vända om 2 minuter. Men tiden gick och klockan blev hel, det kom ingen buss. Matilda ringde sin mamma då så hon fick köra oss in till stan. Så klart skulle ALLA bilar va sega och blinka åt fel håll och svänga hit o dit och självklart skulle det vara rött överallt! aaaa. Inne på friskis var det sjuuukt lång kö till datorn där man chekar in(den andra var sönder). Vi tar ut våra biljetter och går för att byta om. Sedan när vi ska gå in så märker Matilda att hon inte har någon biljett, haha så hon fick springa tillbaka till omklädningsrummet och leta fram den. Sådant händer bara på film känns det som. Nu slutar jag skriva världens längsta och mest intressanta inlägget. Jag var tvungen att dela med mig mina aggressioner, tankar.... haha //Daria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0