Inget nemas problemas.

Får man beklaga sig över att vara tjej ibland? Idag är en sån där jobbig dag. Rusat (lägg märke till rusat) runt i mina 23 kvm och letat efter ett par hela strumpbyxor. Det hade aldrig en kille behövt. Han hade heller inte behövt ta en värktablett för ont i magen. Sen är det ju det där med sko-och-klädproblemen. Oavsett hur mycket kläder och skor en tjej har så har vi aldrig något att ta på oss. Killar bara tar på sig nått och ser snygga ut ändå.  Hiho. (Ja, idag är jag flummig.) Tjingtjong //Tina

Kommentarer
Postat av: J

Tar tillfället i akt och kommenterar. Nej, vi behöver inte leta efter strumpbyxor, nej vi behöver inga värktabletter mot magen, jo, jag (vi?) bryr mig om hur jag klär mig och sist men inte minst, TACK för att du tycker vi är snygga ändå => tar det personligen som en komplimang

Peace!

2010-01-10 @ 23:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0