Lycka är när..?

När man råkar hitta pengar man har glömt bort att man hade! Visst..kanske fel att säga när alla människor i Haiti är drabbade av allt elände och tänk alla barn som svälter i afrika. Men tänk! Jag hittade 5k bara sådär hemma i en låda. Och det är lycka. idag i alla fall. Haha.
(och jag jag har superdåligt samvete för att man lever som man gör när det finns människor som har det svårt)
Kanske borde skänka bort lite pengar? Och jag vill ha ett fadderbarn!! Det är nästa på min to-do-list!
Nu ska jag till marie på lite miniparty. ja en tisdag. Det är så vi svina gör.
Och till anonym..Daria menar inte att man inte ska hångla! (hoppas jag) Lyssna inte på henne i så fall! hiho //Tina

Kommentarer
Postat av: ellagrön

vilken fin blogg du har!:)

2010-01-19 @ 19:50:40
URL: http://ellagron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0