Smärta är bara ett mentalt hinder.

Har varit så jävla bra idag (okej, om man jämför med de senaste dagarna) men vad händer nu? Nu känns det sämre igen, säkert bara för jag bestämde mig för att jag var tillräckligt frisk för skola i morgon. Men fan jag ska dit! Hinner inte att missa massa mer föreläsningar, ja förutom den på torsdag då jag ska till lasarettet igen. suck suck! Jag pallar inte med detta mer! Jag orkar inte med den jävla bedövningen som tydligen ska smaka banan (det gör den inte!), jag orkar inte mer med smärtan efter bedövningen har försvunnit och de har skurit upp såret i halsen! Snälla, operera bara då så jag slipper skiten igen! Hajhaj nu ska jag ta lite mer värktabletter och vara nöjd med det//Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0