Ursäkta..

..Alla konstiga fula bilder på mig själv. Men jag får skylla mig själv right? Jag har väldigt mycket överskottsenergi i kroppen, men ingen motivation att plugga på omtentan, som jag dessutom inte är helt hundra på att jag får än, trött på att flytt-packa eftersom det aldrig blir mindre att packa ner. Så vad ska jag göra med energin istället? Ut och gå!! Tjingtjong nu jag ska ut i solen! Är det lite överdrivet när man varit inne på mittkonto för att kolla tenta-resultatet ca 20 gånger redan idag? Igår var jag inne 30 gånger MINST! Jag blir galen snart!Daria; jag tror jag blir din första patient på psyket!
Bara jag får komma till mitt älskade badhus ikväll så blir jag lite lugn serru.Tiniswinis

Kommentarer
Postat av: angie

gillar du huvudsmycken? VAR MED I MIN TÄVLING!

2010-01-13 @ 13:27:11
URL: http://stylings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0