Update!

Jag lever! haha Jag har inte updaterat pa grund av begransad tillgang till internet och stromavbrott...och liite lathet kanske. Jag har det bra har och njuter av varmen. Det har varit lite kallare idag, typ 27 grader eller natt! haha Men jag tror inte att jag kommer bli brun har for man vill inte vara ute, det ar for varmt!
Igar var jag pa Ikea och at svenska kottbullar, jag gillar inte ens de men jag ville ha ngt svenskt! *intresseflagg* hihi Det fanns aven en svensk affar dar och en Marabou chockladkaka kostade 60 spann!!!
Okej..jag lovar att jag ska forsoka bli battre och uppdatera! Och Tina: Nu vet jag vart du ska leta efter dina man!! Du vet, brunogda snygga kostymnissar! Och tro mig..de heter inte Johansson i efternamn! haha//Daria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0