Livstecken.

Jag har bott i skolan denna veckan och på något vänster är det redan fredag i morgon. Shit, jag behöver verkligen mer tid!
Har varit i skolan vid 9 på morgonen och kommit hem mellan 23-00 på kvällen. Nu är jag ganska död i skallen, men bara 1 vecka kvar innan det är "lov" i 3 dagar. Vad fan alltså, civilekonomerna är lediga i 1,5 vecka efter tentan nästa fredag, men vi är lediga till måndag helgen efter. Är det ett skämt eller?!
I alla fall efter i morgon är det bara ett inlämningsarbete som ska göras klart och två tentor som ska övas in samt skrivas.
Nu är det full fart mot fredag, seminarie, inlämning och leka servitris på sittningen i morgon. Efter vi har serverat lite blir det lite mer......Plugg!! Men i morgon byter jag ut programmeringsboken mot redovisningsboken. jag kommer dö.
//Tinis

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Svar: Exakt! Haha skumt :D

2010-03-19 @ 00:08:16
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/
Postat av: monosh

Haha jag har också haft mycket fransk manikyr, då jag inte har haft det så har jag kört på rosa jag med, godisrosa! Så sött och man blir verkligen på bra humör som du säger :) Men jag kommer nog garanterat använda en del grått i sommar i allafall, varvat med andra färger också såklart! :)

2010-03-19 @ 02:36:42
URL: http://monosh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0