New York Yankees!?

Har jag missat nått eller varför har varenda jävla tjej i Borås börjat gilla New York Yankees? Liksom baseball?! Eller är det bara för att de vill vara som precis alla andra i den här jävla stan med svart skinnjacka, ljusa jeans, vit tunika och ett par hunterstövlar när det är strålande solsken ute?! Okej, snygg keps. Snygg om kanske 1 eller 2 i stan äger en. Men inte när man ser 3 tjejer med likadana i ett kompisgäng på 5 pers. Efter en dag på stan kan man inte hålla räkningen på alla jävla kepsar. Jag spyr snart.
Just det ja, det är väldigt viktigt att den är sådär finfin marinblå!!
Jag får klaustrofobi i den här hålan! //Tina

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Hej! Kom och rösta på det bästa look-alike paret i min blogg. :)



xoxo -



P.S supersöt blogg

2010-03-31 @ 19:38:50
URL: http://isabelleandersson.webblogg.se/
Postat av: Anonym

och du bor i en liten stad.. jag bor i malmö ALLA har sånna kepsar här, finns nog ingen som e utan.. fuufäään

2010-09-16 @ 22:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0